Danbooru
Login Posts Comments Notes Artists Tags Pools Wiki Forum More »
Listing Upload Hot Changes Help

Search

  • Help
guro
scat
furry -rating:g

Artist

  • ? suzsuz 10

Copyrights

  • ? gundam 68k
  • ? ↳ mobile suit gundam 5.5k
  • ? jojo no kimyou na bouken 54k
  • ? ↳ battle tendency 9.9k

Characters

  • ? caesar anthonio zeppeli 5.4k
  • ? joseph joestar 8.2k
  • ? ↳ joseph joestar (young) 6.8k
  • ? lisa lisa 692
  • ? suzi q 573
  • ? zaku ii 1.2k

General

  • ? 2boys 443k
  • ? 2girls 1.4M
  • ? animal ears 1.7M
  • ? bear ears 15k
  • ? bear mask 102
  • ? comic 703k
  • ? crossover 83k
  • ? mask 190k
  • ? mouth mask 43k
  • ? multiple boys 664k
  • ? multiple girls 2.0M
  • ? parody 107k

Meta

  • ? commentary request 6.1M
  • ? mecha request 255
  • ? translated 640k

Information

  • ID: 1439379
  • Uploader: Anonymous9000 »
  • Date: about 13 years ago
  • Approver: NWF Renim »
  • Size: 154 KB .jpg (394x1041) »
  • Source: pixiv.net/artworks/36124567 »
  • Rating: Sensitive
  • Score: 0
  • Favorites: 2
  • Status: Active

Options

  • Resize to window
  • Find similar
  • Download

History

  • Tags
  • Pools
  • Notes
  • Moderation
  • Commentary
joseph joestar, caesar anthonio zeppeli, zaku ii, lisa lisa, and suzi q (gundam and 3 more) drawn by suzsuz

Artist's commentary

  • Original
  • ジョジョ123部ログ

    ■冬から溜まってたログです。友人達とやり取りした中から、人前に見せられるような物を入れました。時々注釈が入ってます(友人の間でしか分からない絵とかに・それでも分からない絵が…)。文字が本当に多いので、お時間のあるときにどうぞ。くだらなくてゆるいのが多いです。「これって○○じゃないか」「単行本読み直せ」的なものも、きっとある。■アニメは声優さんがすごかった、詳しくない私でもすごいなぁと感心してました。ジョセフは本当に希望の星でした。3部もバクシーシしたいのですが!■BSあってのルーシー…じゃなくて地方民です。BSでやってくれたからアニメを見れた、感謝してます。土砂降りの中、時間ぎりぎりで砂嵐もどきから放送画面に復帰したBSに、僕は敬意を表する!もう駄目かと思いました。BSは天候に弱い・ありがとうBS。■今度はASBですね。■親等が等親になっていても、直さない。■【6.21追記】評価やブクマ、色々なタグをありがとうございました!コメント・ブクマコメは、下のコメント欄からお返事してあります。メッセージもありがとうございます(遅くなってしまいました)。■最期の漫画はログではなく、このログまとめ記念?に描いた漫画です。ギリギリまで描くか迷って、結局あわてて描きました。そんな感じです。ゆるい漫画も真面目な漫画も、他の方とネタかぶりしてるのではと思いますので、かぶってたらハイハイと流してくださいませ…(あまり作品巡りをしていないので、気になる)。■来月あたりに、もう一つたまっていたスピードワゴンさんのどうでもいいまとめを上げに来ますね。このログには収め切れなかったので。ASBとモンハンが発売日近くて、9月あたりは忙しそうな予感です。

    • ‹ prev Search: status:any next ›
  • Comments
  • twobestfriends
    about 13 years ago
    [hidden]

    Star trek reference?

    0 Reply
    • Copy ID
    • Copy Link

    Leave a comment

    I've got a full-face mask, too.
    How was it supposed to go again?
    Yo, Master! This ain't how it's supposed to be!
    I do have one that appears cute.
    Coming right up!
    "Teddy bear mask" designed by Suzie Q. First time it's been used.
    Squee~, no way! It's sooo cute!
    I see. Then you can't complain. Suzie Q!
    Did she have to slap on the ears?
    Is it lower than this?
    I don't wanna be a cyclops!
    Seriously!? I'll take it!
    JoJo's so cute!
    I'll punch Caesar's lights out later.
    I'm fine with cute.
    Couldn't you have told me this beforehand?
    It's hard to draw that mask.
    Feels like I'm a walking redshirt wearing this thing!
    Terms / Privacy / Upgrade / Contact /