Danbooru
Login Posts Comments Notes Artists Tags Pools Wiki Forum More »
Listing Upload Hot Changes Help

Search

  • Help
guro
scat
furry -rating:g

Artist

  • ? kurimilove 66

Copyright

  • ? satsuriku no tenshi 497

Characters

  • ? cathy (satsuriku no tenshi) 31
  • ? isaac foster 256

General

  • ? 1girl 8.1M
  • ? anime coloring 50k
  • ? bare arms 184k
  • ? black hat 237k
  • ? black jacket 371k
  • ? blonde hair 2.1M
  • ? breasts 4.7M
  • ? character doll 35k
  • ? collared jacket 23k
  • ? collared shirt 717k
  • ? doll 55k
  • ? downturned eyes 1.2k
  • ? evil smile 21k
  • ? eyelashes 251k
  • ? gloves 1.9M
  • ? gradient hair 212k
  • ? green eyes 1.1M
  • ? hair between eyes 1.7M
  • ? hat 1.6M
  • ? holding 2.1M
  • ? jacket 1.4M
  • ? lapels 41k
  • ? lipstick 71k
  • ? looking at object 16k
  • ? makeup 179k
  • ? mini hat 37k
  • ? multicolored hair 1.1M
  • ? necktie 631k
  • ? notched lapels 21k
  • ? open mouth 3.3M
  • ? pink hair 1.0M
  • ? pink lips 44k
  • ? puffy short sleeves 248k
  • ? puffy sleeves 501k
  • ? puppet 6.0k
  • ? puppet strings 2.8k
  • ? red background 90k
  • ? red gloves 65k
  • ? red necktie 114k
  • ? shirt 2.8M
  • ? short hair 3.0M
  • ? short sleeves 868k
  • ? simple background 2.7M
  • ? smile 4.0M
  • ? solo 6.8M
  • ? tsurime 62k
  • ? two-tone hair 379k
  • ? upper body 1.1M
  • ? white shirt 1.3M

Meta

  • ? bad id 1.4M
  • ? ↳ bad pixiv id 1.1M
  • ? commentary request 6.1M

Information

  • ID: 9580129
  • Uploader: NikkiCataloguer »
  • Date: 12 months ago
  • Approver: nonamethanks »
  • Size: 274 KB .jpg (600x700) »
  • Source: pixiv.net/artworks/53227933 »
  • Rating: General
  • Score: 4
  • Favorites: 4
  • Status: Active

Options

  • Resize to window
  • Find similar
  • Download

History

  • Tags
  • Pools
  • Notes
  • Moderation
  • Commentary
isaac foster and cathy (satsuriku no tenshi) drawn by kurimilove

Artist's commentary

  • Original
  • フリゲ詰め

    1年以上前に描いたモノから今日描いたモノまであります(汗)やっぱりフリーゲーム好きだなぁ。本当はもっと色んなフリーゲーム描きたかったんだけど、そんなことしてたらうpに2、3年かかりそうだから一先ずってことで(^^;; ◼︎まぁ、なんですか。ザクレイがホント神。とりあえず1、2話は2周した。 ■追記:ランキング入りしました!ありがとうございます!m(_ _)m

    • ‹ prev Search: status:any next ›
  • Comments
  • There are no comments.

    Leave a comment

    Terms / Privacy / Upgrade / Contact /