Danbooru
Login Posts Comments Notes Artists Tags Pools Wiki Forum More »
Listing Upload Hot Changes Help

Search

  • Help
guro
scat
furry -rating:g

Artist

  • ? 2 0 hatsu 18

Copyright

  • ? world trigger 2.1k

Characters

  • ? ikoma tatsuhito 72
  • ? obishima yukari 36
  • ? ouji kazuaki 30
  • ? tsuji shinnosuke 64

General

  • ? 1girl 8.1M
  • ? 3boys 101k
  • ? border 239k
  • ? column lineup 3.3k
  • ? dark-skinned female 242k
  • ? dark skin 389k
  • ? fighting stance 32k
  • ? goggles 83k
  • ? jacket 1.4M
  • ? long sleeves 2.2M
  • ? looking at viewer 4.7M
  • ? looking away 35k
  • ? looking down 133k
  • ? monochrome 820k
  • ? motion lines 116k
  • ? multiple boys 664k
  • ? open clothes 721k
  • ? open jacket 362k
  • ? open mouth 3.3M
  • ? parted lips 711k
  • ? ready to draw 1.8k
  • ? shared speech bubble 2.1k
  • ? short hair 3.0M
  • ? speech bubble 484k
  • ? speed lines 13k
  • ? spiked hair 102k
  • ? split crop 603
  • ? tomboy 13k
  • ? uniform 26k
  • ? upper body 1.1M

Meta

  • ? bad id 1.4M
  • ? ↳ bad pixiv id 1.1M
  • ? commentary request 6.1M
  • ? highres 7.7M
  • ? translation request 805k

Information

  • ID: 5501989
  • Uploader: yelite »
  • Date: almost 4 years ago
  • Size: 3.18 MB .png (1700x1200) »
  • Source: pixiv.net/artworks/95139396 »
  • Rating: General
  • Score: 3
  • Favorites: 3
  • Status: Active

Options

  • Resize to window
  • View smaller
  • View original
  • Find similar
  • Download

History

  • Tags
  • Pools
  • Notes
  • Moderation
  • Commentary
Resized to 50% of original (view original)
ikoma tatsuhito, tsuji shinnosuke, obishima yukari, and ouji kazuaki (world trigger) drawn by 2_0_hatsu

Artist's commentary

  • Original
  • ikm隊 ろぐ2

    今年が終わりました このアカウント作って一年いったかいかないかぐらいらしいです
    ikm隊から始まりシャッフル部隊ちょっと19歳組ちょっととお題の単キャラ絵通ってヤ~さんパロになってます
    見る時は気を付けてください
    ラスト二枚は友達からの頂き物です
    前回へのコメントもありがとうございました!たくさんいただけて返事できてないんですが全部モチベーションが危うくなったときとかにしょっちゅう読み返しに来てます 助かってます
    カップリングとかは一切ないですが友情として距離が近かったりします それが癖です よろしくお願いします

    Twitterで毎日マリオちゃんカワイ~ikm隊カワイ~つってます
    今年一年ありがとうございましたということで 年賀絵 描くかなあ~ どうかな~・・・・・・・

    • ‹ prev Search: split_crop next ›
  • Comments
  • There are no comments.

    Leave a comment

    Terms / Privacy / Upgrade / Contact /