Danbooru
Login Posts Comments Notes Artists Tags Pools Wiki Forum More »
Listing Upload Hot Changes Help

Search

  • Help
guro
scat
furry -rating:g

Artist

  • ? fakepucco 465

Copyrights

  • ? pokemon 390k
  • ? ↳ pokemon sword and shield 34k

Character

  • ? marnie (pokemon) 8.0k

General

  • ? 1girl 8.0M
  • ? anus 160k
  • ? ass 761k
  • ? bar censor 227k
  • ? bare shoulders 1.3M
  • ? black choker 256k
  • ? black hair 2.1M
  • ? blush 3.9M
  • ? boots 674k
  • ? breasts 4.7M
  • ? censored 629k
  • ? choker 588k
  • ? clothes pull 104k
  • ? female pubic hair 122k
  • ? green eyes 1.1M
  • ? jacket 1.4M
  • ? jacket pull 1.8k
  • ? looking at viewer 4.7M
  • ? medium hair 597k
  • ? nipples 1.1M
  • ? pubic hair 181k
  • ? pussy 494k
  • ? pussy juice 147k
  • ? sitting 1.3M
  • ? small breasts 681k
  • ? solo 6.8M
  • ? strap slip 50k
  • ? sweatdrop 313k
  • ? twintails 1.2M

Meta

  • ? commentary request 6.1M
  • ? ↳ partial commentary 133k
  • ? highres 7.7M

Information

  • ID: 3702943
  • Uploader: zaregoto »
  • Date: over 6 years ago
  • Size: 384 KB .jpg (1488x2087) »
  • Source: pixiv.net/artworks/78064301 »
  • Rating: Explicit
  • Score: 111
  • Favorites: 179
  • Status: Active

Options

  • Resize to window
  • View smaller
  • View original
  • Find similar
  • Download

History

  • Tags
  • Pools
  • Notes
  • Moderation
  • Commentary
Resized to 57% of original (view original)
marnie (pokemon and 1 more) drawn by fakepucco

Artist's commentary

  • Original
  • |
  • Translated
  • 無題

    マリィに首ったけ。
    とか言ってる場合ではなく、今日はセレッソ戦。
    すでに自動降格は回避したとはいえ、入れ替え戦を避けるためにもぜひ勝ち点3をおねがいします。
    バルサはデンベレさんがまた離脱。わたしの中ではフェルマーレンや三杉くん、トキを超える「ケガ(病気)さえなければ・・・」キャラになっています。

    ポケモンはサイトウさんと戦いたかったのでソードを買う予定でしたが、ポニータの魅力に負けてシールド買いました。
    しかしゴチミルがソード限定っぽいのでやっぱりソードにしとけば・・・。
    ちなみに一番好きなポケモンはニャオニクスです。現実には犬派なのでワンパチと言いたいところですが、ニャオニクスってFEのサーリャと同じ魅力がありますよね。

    Untitled

    マリィに首ったけ。
    とか言ってる場合ではなく、今日はセレッソ戦。
    すでに自動降格は回避したとはいえ、入れ替え戦を避けるためにもぜひ勝ち点3をおねがいします。
    バルサはデンベレさんがまた離脱。わたしの中ではフェルマーレンや三杉くん、トキを超える「ケガ(病気)さえなければ・・・」キャラになっています。

    ポケモンはサイトウさんと戦いたかったのでソードを買う予定でしたが、ポニータの魅力に負けてシールド買いました。
    しかしゴチミルがソード限定っぽいのでやっぱりソードにしとけば・・・。
    ちなみに一番好きなポケモンはニャオニクスです。現実には犬派なのでワンパチと言いたいところですが、ニャオニクスってFEのサーリャと同じ魅力がありますよね。

    • ‹ prev Search: status:any next ›
  • Comments
  • Recommended
  • Loading...

    There are no comments.

    Leave a comment

    Terms / Privacy / Upgrade / Contact /