Danbooru
Login Posts Comments Notes Artists Tags Pools Wiki Forum More »
Listing Upload Hot Changes Help

Search

  • Help
guro
scat
furry -rating:g

Artist

  • ? kamosikayasyamoji 23

Copyright

  • ? amagami 6.5k

Character

  • ? tachibana miya 554

General

  • ? 1girl 8.1M
  • ? :d 818k
  • ? boots 676k
  • ? border 239k
  • ? breasts 4.8M
  • ? brown eyes 1.1M
  • ? brown hair 2.0M
  • ? christmas 57k
  • ? dress 1.9M
  • ? fur-trimmed boots 12k
  • ? fur trim 226k
  • ? gradient border 764
  • ? hat 1.6M
  • ? holding 2.1M
  • ? holding sack 6.1k
  • ? knee boots 82k
  • ? light blush 117k
  • ? looking at viewer 4.7M
  • ? night 163k
  • ? on roof 1.7k
  • ? one eye closed 593k
  • ? open mouth 3.3M
  • ? reaching 46k
  • ? reaching towards viewer 35k
  • ? red boots 25k
  • ? red dress 138k
  • ? rooftop 6.1k
  • ? sack 16k
  • ? santa costume 44k
  • ? santa dress 9.1k
  • ? santa hat 48k
  • ? short hair 3.0M
  • ? sitting 1.3M
  • ? sitting on roof 394
  • ? sky 590k
  • ? small breasts 684k
  • ? smile 4.0M
  • ? snowflakes 17k
  • ? snowing 36k
  • ? solo 6.8M
  • ? star (sky) 82k
  • ? starry sky 51k
  • ? thighs 794k
  • ? upskirt 38k

Meta

  • ? commentary request 6.1M

Information

  • ID: 3464336
  • Uploader: Shinjidude »
  • Date: about 7 years ago
  • Size: 95.7 KB .jpg (750x1000) »
  • Source: pixiv.net/artworks/32315819 »
  • Rating: Sensitive
  • Score: 4
  • Favorites: 2
  • Status: Active

Options

  • Resize to window
  • Find similar
  • Download

History

  • Tags
  • Pools
  • Notes
  • Moderation
  • Commentary
tachibana miya (amagami) drawn by kamosikayasyamoji

Artist's commentary

  • Original
  • |
  • Translated
  • メリークリスミャース

    アニメ「アマガミ」の妹。  なんかクリスマスで思い出すアニメといえば自分の中ではなんとなくアマガミだったりする。 アニメの中では各ヒロインサンタコスあったような気がしたんですがみゃーはあったっけな? よく覚えてなくてすいません。不合格! 去年もおととしもクリスマス絵描いてたけど今年はどうしようかなと思ってましたが、武装神姫のクリスマス回見てなんとなく描きたくなったトナ。 なぜだろう。

    Merry Christmas

    アニメ「アマガミ」の妹。  なんかクリスマスで思い出すアニメといえば自分の中ではなんとなくアマガミだったりする。 アニメの中では各ヒロインサンタコスあったような気がしたんですがみゃーはあったっけな? よく覚えてなくてすいません。不合格! 去年もおととしもクリスマス絵描いてたけど今年はどうしようかなと思ってましたが、武装神姫のクリスマス回見てなんとなく描きたくなったトナ。 なぜだろう。

    • ‹ prev Search: status:any next ›
  • Comments
  • There are no comments.

    Leave a comment

    Terms / Privacy / Upgrade / Contact /