Danbooru
Login Posts Comments Notes Artists Tags Pools Wiki Forum More »
Listing Upload Hot Changes Help

Search

  • Help
guro
scat
furry -rating:g

Artist

  • ? withlike 30

Copyright

  • ? digimon 20k

Character

  • ? bearcatmon 108

General

  • ? 1girl 8.1M
  • ? animal hands 45k
  • ? animal helmet 1.5k
  • ? black helmet 3.8k
  • ? breasts 4.8M
  • ? brown hair 2.0M
  • ? clawed gloves 186
  • ? clenched hands 59k
  • ? dark-skinned female 242k
  • ? dark skin 390k
  • ? digimon (creature) 17k
  • ? gloves 1.9M
  • ? helmet 109k
  • ? jacket 1.4M
  • ? knee pads 17k
  • ? long hair 5.9M
  • ? looking at viewer 4.7M
  • ? medium breasts 1.2M
  • ? multicolored hair 1.1M
  • ? multicolored jacket 25k
  • ? open mouth 3.3M
  • ? orange sleeves 2.5k
  • ? paw gloves 21k
  • ? red eyes 1.7M
  • ? sharp teeth 118k
  • ? short shorts 187k
  • ? shorts 629k
  • ? single knee pad 1.8k
  • ? solo 6.8M
  • ? spiked gloves 750
  • ? standing 1.3M
  • ? star (symbol) 343k
  • ? star print 21k
  • ? teeth 736k
  • ? thick thighs 151k
  • ? thighs 795k
  • ? two-tone hair 381k
  • ? two-tone jacket 16k
  • ? very long hair 1.4M
  • ? white jacket 185k
  • ? white shorts 52k
  • ? zipper 54k
  • ? zipper pull tab 29k

Meta

  • ? commentary request 6.1M
  • ? highres 7.7M

Information

  • ID: 11679985
  • Uploader: VR-Man »
  • Date: about 4 hours ago
  • Size: 1.35 MB .png (836x1217) »
  • Source: pixiv.net/artworks/146551234 »
  • Rating: Sensitive
  • Score: 0
  • Favorites: 1
  • Status: Active

Options

  • Resize to window
  • Find similar
  • Download

History

  • Tags
  • Pools
  • Notes
  • Moderation
  • Commentary
bearcatmon (digimon) drawn by withlike

Artist's commentary

  • Original
  • ベアキャットモン

    忙しいぜ!!!!なウィズライクです!忙しい時こそ元気に行こう!!

    という事で今回はデジモンビートブレイクより、ベアキャットモンのイラストを描いてみました。
    いやーついに来ましたね人間寄りの見た目かつ癖にブッ刺さるタイプの新規女性型デジモンが!見えてる瞳に褐色、そして何より太っとい太もも!!ただでさえアニメでは露骨に太く描かれてるのに公式絵ではかなりの筋肉質なものと来た!こんなんアガってしまいやすやんもう!!私は最初からプリスティモンの事を信じていたYO!!!
    と、テンションバクアゲで描いてイラスト自体の出来上がりは早かったのですが、ここ最近の日本の災いのアレコレで公開タイミングを見失ってしまい今に至ったという……ただ結果的に今週がビートブレイク休みの週だったので合間の期間の盛り上げとして投稿出来たのは幸いだったのかも、と。

    というわけで今回はベアキャットモンでしたが、実は先程の公開タイミングが遅れた分他のイラストも出待ち状態となってるものがありまして…そちらの方も近い時期に出せるかと思われます。お楽しみに〜。

    • ‹ prev Search: status:any next ›
  • Comments
  • There are no comments.

    Leave a comment

    Terms / Privacy / Upgrade / Contact /