Resized to 28% of original (view original)
Artist's commentary
Ambriel request
お待たせいたしました。気に入った構図を決めるのに結構時間がかかってしまいました… 少し名残惜しい部分もありますが、全体的には満足しています。リクエストありがとうございました!
오래 기다리셨습니다. 마음에 드는 구도를 잡는 데 시간이 꽤 걸렸네요. 조금 아쉬운 부분도 있지만 전반적으로 만족스럽습니다. 리퀘스트해주셔서 감사합니다!
Thank you for your patience. It took me quite a while to get the composition just right... There are a few regrets, but overall, I'm happy with how it turned out. Thank you for the request!

Leave a comment