初投稿です。ガイアはウルトラシリーズで1番好きな作品なので、これからも描き続けていきたいです。ガイアはいいぞ!!
This is my first post. Gaia is my favorite show in the Ultra Series, so I want to keep drawing him. Gaia's awesome!!
There are no comments.
Leave a comment
Leave a comment