Danbooru
Login Posts Comments Notes Artists Tags Pools Wiki Forum More »
Listing Upload Hot Changes Help

Search

  • Help
guro
scat
furry -rating:g

Artist

  • ? kercerberus 22

Copyright

  • ? nijisanji 87k

Characters

  • ? ange katrina 4.8k
  • ? inui toko 3.2k
  • ? ↳ inui toko (1st costume) 1.1k
  • ? lize helesta 4.3k
  • ? ↳ lize helesta (1st costume) 871

General

  • ? 3girls 314k
  • ? animal ears 1.7M
  • ? attack 5.4k
  • ? boots 675k
  • ? clawed boots 250
  • ? comic 702k
  • ? dog ears 86k
  • ? dog girl 48k
  • ? dog tail 47k
  • ? fang 434k
  • ? frilled skirt 110k
  • ? frills 730k
  • ? furisode 9.2k
  • ? greyscale 662k
  • ? hair intakes 225k
  • ? holding 2.1M
  • ? holding sword 169k
  • ? holding weapon 397k
  • ? japanese clothes 511k
  • ? kimono 328k
  • ? long hair 5.9M
  • ? long skirt 52k
  • ? long sleeves 2.2M
  • ? monochrome 819k
  • ? motion lines 116k
  • ? multiple girls 2.0M
  • ? sanbaka (nijisanji) 1.0k
  • ? skirt 2.1M
  • ? sound effects 48k
  • ? sword 359k
  • ? tail 1.1M
  • ? tail under clothes 543
  • ? virtual youtuber 613k
  • ? weapon 782k

Meta

  • ? commentary request 6.1M
  • ? highres 7.7M
  • ? ↳ absurdres 2.8M
  • ? translation request 802k

Information

  • ID: 11441481
  • Uploader: fairn »
  • Date: 30 days ago
  • Size: 4.8 MB .jpg (2894x4093) »
  • Source: pixiv.net/artworks/77462922 »
  • Rating: General
  • Score: 0
  • Favorites: 0
  • Status: Active

Options

  • Resize to window
  • View smaller
  • View original
  • Find similar
  • Download

History

  • Tags
  • Pools
  • Notes
  • Moderation
  • Commentary
This post belongs to a parent (learn more) « hide
post #11441480
post #11441481
Resized to 29% of original (view original)
ange katrina, lize helesta, and inui toko (nijisanji) drawn by kercerberus

Artist's commentary

  • Original
  • リゼアン歌ってみたの勝手なサイドストーリー

    まず初めにさんばかてぇてぇな内容ではないです
    とんでもないキャラ崩壊を起こしています
    その点気にされる方は注意してご覧になってください

    リゼアンの歌ってみた動画
    「しんでしまうとはなさけない!」の
    歌詞改変されたとある部分
    「戌亥が攫われました」

    これについて視聴者様方が
    「いぬいなら自力で帰ってくる」
    「呑気に紅茶飲んでそう」
    「魔王ワンパン」
    などのコメントが沢山あったので
    それを漫画にしたのが1枚目

    2枚目は「リゼアンがいぬいを
    助けに来ているその一方でいぬいは…」
    という漫画

    可愛くてぇてぇなさんばかはみんなが描いてくれる
    私は違う世界線のさんばかを描こう笑

    • ‹ prev Search: status:any next ›
  • Comments
  • There are no comments.

    Leave a comment

    Terms / Privacy / Upgrade / Contact /