Danbooru
Login Posts Comments Notes Artists Tags Pools Wiki Forum More »
Listing Upload Hot Changes Help

Search

  • Help
guro
scat
furry -rating:g

Artist

  • ? satake yukako 2

Copyright

  • ? axis powers hetalia 10k

Character

  • ? america (hetalia) 2.2k

General

  • ? 1boy 2.0M
  • ? aged down 85k
  • ? ahoge 923k
  • ? animalization 20k
  • ? bag 315k
  • ? barefoot 483k
  • ? blush 3.9M
  • ? bow 1.6M
  • ? bowtie 463k
  • ? burger 14k
  • ? chibi 358k
  • ? child 75k
  • ? cowboy hat 12k
  • ? denim 102k
  • ? eating 111k
  • ? english text 384k
  • ? evolution 580
  • ? fat 18k
  • ? fat man 13k
  • ? food 596k
  • ? fur trim 225k
  • ? glasses 483k
  • ? gun 188k
  • ? hat 1.6M
  • ? jacket 1.4M
  • ? jeans 42k
  • ? letterboxed 67k
  • ? male focus 1.1M
  • ? military 106k
  • ? military uniform 113k
  • ? multiple persona 16k
  • ? necktie 631k
  • ? overalls 31k
  • ? pants 667k
  • ? pig 4.5k
  • ? rifle 53k
  • ? shorts 627k
  • ? sitting 1.3M
  • ? smile 4.0M
  • ? socks 553k
  • ? soda 2.5k
  • ? text focus 19k
  • ? time paradox 9.2k
  • ? truth 1.9k
  • ? vest 306k
  • ? walking 52k
  • ? weapon 782k
  • ? white socks 211k

Meta

  • ? commentary request 6.1M

Information

  • ID: 1038175
  • Uploader: doghouse »
  • Date: over 14 years ago
  • Approver: Not One Of Us »
  • Size: 185 KB .jpg (1572x700) »
  • Source: pixiv.net/artworks/16241087 »
  • Rating: Sensitive
  • Score: 1
  • Favorites: 10
  • Status: Active

Options

  • Resize to window
  • View smaller
  • View original
  • Find similar
  • Download

History

  • Tags
  • Pools
  • Notes
  • Moderation
  • Commentary
Resized to 54% of original (view original)
america (axis powers hetalia) drawn by satake_yukako

Artist's commentary

  • Original
  • 世界のMETABO

    お友達のお誕生日にあげたアメリカ行進。お誕生日おめでとう!!>(   ////[∂]ω[∂]////   ) ところでこの絵を描くにあたって参考にとグーグル先生に「デブ 」って聞いてみたところ、ページ上部に『他のキーワード: ピザ デブ/アメリカ デブ/デブ ダイエット/デブ おしゃれ/アメリカ人 デブ』って出てきました。先生、やっぱりデブ≒アメリカなんですね。素晴らしいですね。素敵なMETABOアメリカがこれからも増えますように。

    • ‹ prev Search: evolution next ›
  • Comments
  • Recommended
  • Loading...

    kyon9854
    over 14 years ago
    [hidden]

    I seriously regret going to McDonald's more than two times this month now. What? Isn't it normal for an American to frequent McDonald's no more than twice a month?

    -2 Reply
    • Copy ID
    • Copy Link
    lolin86
    about 14 years ago
    [hidden]

    I dont know what you talking about, theres mc'donalds around where I live, and as far I remember I only have eated food from there a couple times this year, and it wasnt for personal choice.

    -2 Reply
    • Copy ID
    • Copy Link

    Leave a comment

    Terms / Privacy / Upgrade / Contact /